torsdag, oktober 26, 2006

Shopping!!!

JIPPIIIIIE!!
Idag kom äntligen mitt efterlängtade bankkort. Just in time =)
Så nu måste jag kila ner på stan och shoppa loss tror jag! Nejdå, inte riktigt - men det finns ju en del saker jag har fått lov å vänta med pga detta. Så det blir dejligt! Hoppas nu bara att kortet funkar som det ska. Det tror vi


Dagarna har gått så fort denna veckan! Det är ju najs såklart
får allt ta och se hur det blir med den där Halloweenfesten. Jag har varit nykter och utklädd på en fest förr där det endast var folk jag INTE kände förut. Och det var ingen hit!!! Nog för att man inte känner nån, eller att man är nykter - till råga på allt så är man dessutom utklädd! hehe

Det där Lovikka-vantar-häftet jag hade beställt på tradera... ni minns? Det visade sig vara två urrivna sidor ur nån tidning! Mohaha, det var ju festligt tyckte jag. Kommer säkert till användning hur om helst.


visst är det förresten lite kul att man ofta möter samma människor när man är på väg till jobbet, samma tid varje morgon. Kanske inte så konstigt förstås - men till slut börjar man ju undra om man ska heja på den/dom personerna eller inte.


JAAA nu är det dags att dra på stan
Får se om jag fixar in lite bilder från festen på nåt internet-cafe

Tjalabais!!!!!

oh no dagens norska ord:
Johnny sin mat = Johnnys mat
Kul va!

Inga kommentarer: