måndag, oktober 30, 2006

Ny dag nya möjligheter

Så inleder alltid pappan Espen, som bor här, dagen med =)

I veckan kommer vi ha några på "oppläring" i vår butik - de ska börja jobba i en butik som öppnar i slutet på nov. Jag fick "ta hand" om en idag - eftersom hon som ska göra det var ledig idag.. rätt festligt! Jag som är så erfaren =) men det var skoj. De hade gått på kurs i Insjön (Och de hade dessutom varit på Lucky House! vilken höjdare va) och kunde väldigt mycket redan. För modligen mer än mig i teorin, hehe


Höstlov från spanskan denna vecka! Heja heja, vilken lyx...


Imårrn blir det en hård idrottsdag.. hehe, först innebandymatch och sen träning =) det blir skoj.


Jag får alltid en massa idéer till bloggen på dagen, men glömmer bort dom. Typiskt.

Jag har föresten köpt ett spel på Clas - med sex spel i ett! Jippie säger spel-eva, så nu ska jag lära mig "dam" också, som jag aldrig har fattat.

Jamen, dagens norska ord:
Votter = tumvantar

EMS
(även fast EMS inte låter lika bra som BOS =) )

Inga kommentarer: