söndag, september 03, 2006

The start

Då ska ni vara välkomna till Evas blogg! Tack vare Mrzorro har jag alltså upprättat en sådan här. För en sådan måste man visst ha när man bor utomlands! och det var ju en bra idé.

Jag har alltså tatt och flyttat hitt till Oslo för att jobba, jobbar på det SVENSKA fina företaget Clas Ohlson! Det är väldigt (som jag trodde var kjedlig, men ack så fel jag hade) dejligt! Bra kollegor och arbetstider osv.

Och varför flyttade jag då hit? Tja. Det är det många som frågar. Men är det inte så att man vill tjäna sig en liten hacka kanske? så man kan ut och se lite mer av världen.. än bara Oslo menar jag. En liten hacka hade jag ju kunnat tjäna mig på mitt jobb i Sverige, men det verkade festligare att bo i Oslo!

Mm, så det var en kort liten start,
mer om mitt fabulösa och händelserika liv här i grannlandet kommer!

2 kommentarer:

Martin sa...

Jag känner att detta kan vara ett avstamp för en lysande bloggkarriär! Välkommen ut i offentligheten!

Evesie sa...

Tack! Det är faktiskt skoj. Jag räknar med dig som trogen läsare.. haha! jag har blivit dålig på att läsa din. får rycka upp mig. Hej!