tisdag, september 26, 2006

hosthost

Lite krasslig igen, men vad gör det?
Fast jag åt en bauta-portion med vita bönor, ägg och bacon innan utan att bli mätt. Jag vet inte om det är ett sjukdomssymptom, men lite konstigt var det

Och idag har jag äntligen skaffat ett bankkonto, så nu är det bara att lämpa över allt till chefen och hoppas han sätter in lite pengar =)


Jag har föresten fått en lampa i taket på mitt rum nu! Efter en månad, hehe, men det var najs. Fast nu ser man hur hagel-skott-skadad ena väggen varit innan.. trots att vi spacklat så gott det gick.

Idag var det en gubbe i kanske 55-60-årsåldern som kom in med en fjärrkontroll och sa att den inte funkade. "-Går en sån här på batteri eller?" frågade han
Det var skönt att kunna väldigt mkt mer än kunden för en gångs skull!
Fy alltså, ni förstår inte hur många olika kablar och sladdar och tillbehör och pryttlar och trams det finns på Clas O! Jag önskar det kunde komma nån och fråga nåt som jag faktiskt kan svara på! Hur man gör en kullerbytta eller så. haha


Besök till helgen igen, blir också hel-kul!

Nejni, på återseende!

oj får inte glömma dagens höjdpunkt - det norska ordet för dagen:
Tyttebär = lingon

Inga kommentarer: