torsdag, oktober 22, 2009

Kontroll?

Efter många turer upp och ner och hit och dit med jobbet börjar man bli lite svettig av att plocka upp datorn och alla himla små genomskinliga plastpåsar med vätskor som inte får vara för många och inte med för stort innehåll när man går genom passkontrollen eller vad det heter.

Olika flygplatser är olika noga.
I Molde är dom löljligt noga. Kan man tro
Det pep när jag gick igenom larmbågen.. jag fick ta av skor och blev grundligt känd på av en dam. Under och mellan tuttar till och med
Dock kom jag igenom med en kniv i bakfickan.
Så bra!
Kommer man igenom med kniv kan dom väl lika gärna slopa hela kontrollen



God kväll

4 kommentarer:

Fisoa sa...

Helt sjukt!

Evesie sa...

Då är liksom den förbannade tandkrämstuben över 100ml ett större hot mot mänskligheten

Anonym sa...

Veckans låt:
http://www.youtube.com/watch?v=WV_KuFOLMTU

Evesie sa...

Hmm.. nu börjar jag fatta andra misstankar mot den som bidrar med veckans låt.
Men jag avvaktar med att avslöja mina misstankar. Måste bara bli lite mer säker. :)