tisdag, augusti 04, 2009

Sladd = ute

Efter 3 misslyckade trådlös-router-försök har jag gett upp och suttit med SLADD till datorn. Mycket opraktiskt. För att inte tala om hur omodernt det är.

Nu har jag istället beställt mobilt bredband = smartare, smidigare, billigare. Helt enkelt bättre!


Det var längesen jag hörde min skrik-granne nu. Det är ju nästan så att man blir bekymrad..


Har tomma väggar i sovrummet.
Kanske man skulle skriva detta på väggen?
Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag


Eller så blir det lite för pretto?

2 kommentarer:

Syster sa...

Om man vill kan man ju skriva citatet på en stor tavla, då kan man ta med sig den när man flyttar, eller om man vill flytta tavlan. Mycket fint tycker jag. Känns det för pretto någon dag så kan man ju ta ner tavlan (tillfälligt) och sätta upp den igen när man känner att orden gör nytta.

Evesie sa...

Bra tips faktiskt. Fast det är ju nåt visst med att skriva på väggen. Men men.. :) det är ju långt mykcet mer praktiskt att göra som du säger. Då kan man ju faktiskt ha en uppsättning med olika pretto-ordspråk om man vill byta