onsdag, juli 01, 2009

Har jag sagt det förut?

Som inledning på första inlägget på länge, tänkte jag undra om det verkligen är förutsatt att alla människor gillar värme?
Eftersom man inte får klaga när det är varmt, men det är helt OK att klaga när det är kallt.
Själv är jag inte skapt för denna hetta iallafall.
Jag tror jag har nämnt detta innan ja..


Jag hade semester förra veckan, och hann med lite av varje. Bland annat Peace and Love-festivalen i Börlänge
En kort sammanfattning á la Anna!:

Bäst - Maria Mena. Väldigt bra på CD. Fantastisk live

Mest energisk - Timbuktu. Också en artist att se live

Lite besvikelse
- Sofia Karlsson. Fel slags scen för hennes musik

Överraskande
- Anna Ternheim. Hon är ju riktigt cool. Och duktig

Glad att jag inte såg
- Thåström, Mötley Crüe, Peter Doherty och Ulf Lundell. Usch

Synd att jag missade
- Abalone Dots

Man-får-vad-man-förväntar-sig
- Lars Winnerbäck. Och det är så bra!

Punkigt - The sounds. Helt OK och Maja är ju rätt snygg

Festivalens dalmas - Moneybrother. Inte lika bra som konserten i Oslo, men ändock, han är goodie

Att "Spotifaja" - Florence Valentin


Bäst var ju att bo hos syrran the ass-kicker-mountain och hennes Rev och Brynolf. Helmysigt! Och lyxigt att gå på riktig toalett emellanåt.

Trots allt var det ju rätt trevligt, men jag är mycket osäker på om jag någonsin ska orka gå på festival igen.
35 000 hänsynslösa, svettiga, fulla, stinkande, dryga människor. Pust


2 kommentarer:

Merete sa...

Enig med deg, Eva!
Jeg er heller ikke skapt for denne
varmen, men folk blir jo sure når jeg klager...

Evesie sa...

Eller hur! Men nu är det svalt och skönt iallafall :)