söndag, februari 08, 2009

Hockeyhockeyhockey

Imårrn kan man välja mellan att gå och se hockey på Jordal Amfi, Norge vs. Danmark. Eller att se hockey hemma i soffan, Sverige vs. Finland.
Svårt val va? Inte så värst
Dessutom damernas störtlopp

Det snöar så det står härliga till här. Bara på ett par timmars hockeyträning blev Sixten täckt med säkert 7cm snö.

Jag kan fastna i att läsa gamla blogginlägg här. Jag-jaget tar över, och jag blir ibland förvånad över mig själv. Men jag känner att jag kanske börjat tappa stinget lite med bloggandet. Slentrianen har tagit över igen.

Jag har egentligen lust att skriva ett litet debattinlägg om polisernas uttalande i Malmö i samband med Rosengård-rabalderna. Men jag är rädd att det kan missuppfattas. Det är bara lite upprörande och märkligt vissa saker.

Inga kommentarer: