lördag, december 06, 2008

Tillbaka till ljuset

God morgon,

Som den internet-nörd jag är, så kunde 12 dagar utan internet ha varit misär. Men inte!

Så nu när jag ändå vant mig bort med alla meningslösa bloggar så kan jag ju bara skippa dom.

Narvik är ett ganska intetsägande ställa, om man bara rör sig i centrum. Men man behöver inte gå långt för att se det fridfulla i samhället. Men man skulle helst gå på fjälltur här tror jag. En sensommar hade varit perfekt.

Jag fascineras hela tiden av Norge. När vi var på Nya Zeeland slogs man av det mäktiga i naturen varje minut. Men mycket av det vi såg där finns att se i Norge..


Här är klockan cirka 1 på dagen. Ljusare än så här blir det inte så här års. Men jag måste erkänna att det var ljusare än jag trodde det skulle vara




Inga kommentarer: