måndag, oktober 27, 2008

Skämmes

Jag skäms alltid när jag måste erkänna att jag vid något tillfälle slagit på TV:n, med tanke på vilken anti-TV-demonstrant jag är.

Men TV'n råkade stå på lite i söndags och det gick en repris av Idol.
Riktigt crap om du frågar mig.
För det första så påstod Loulou eller vad hon hette att ABBA var ganska töntigt och att "så enkla låtar blir hits" osv osv.
Hon har iallafall inte begripit vilka genier Björn och Benny är.
Dessutom åkte hon ut vad jag förstod. Och en av de där skrikhalsarna till småpojkar som sjöng så fönstrena sprack, fick stanna kvar.

OBS!! Jag satt inte och såg aktivt på programmet. Vill bara påpeka det.

Nej, men skulle Gunde komma tillbaka till TV-rutan med Fångarna på fortet eller något annat hurtigt härligt tävlingsprogram - då skulle jag slå på TV'n

2 kommentarer:

Kristin sa...

ååå Fångarna på fortet brukade jag titta på,tycker det är jättekul!!

ps. Jag har givit dig en award i min blogg:)

Anonym sa...

Jaaa! Fångarna på fortet!!!! Jag vill också ha tillbaka det! Och sikta mot stjärnorna! MYCKET bättre än idol, med nya duktiga artister varje vecka, inte samma gamla tråkiga hela tiden. Jag förstår inte varför inte alla ser vilka genier B o B är! Jag som till och med håller på att skriva ett hyllningsinlägg på bloggen om Benny... Då var det ok att hon åkte ut! Men skäms Eva, man ska inte stötta fjortisprogram som idol genom att se på det! ;)