onsdag, oktober 15, 2008

Long days short nights

Att vara lite kreativ emellanåt är som balsam för själen. Verkligen

Även fast man inte har massvis av energi kvar när man kommer hem efter en lång dag på jobbet, så är det motiverat att pyssla - och det ger lite energi tillbaka

Jag såg så himla söta örhängen häromdagen i en för övrigt väldigt inspirerande och mysig butik med massvis av egenhändigt skapade saker. Både kläder och prylar.

Hur som helst - jag tyckte jag kunde göra dessa örhängen själv, så jag gick på Perlehuset där också Knappehuset ligger i samma lokal.
Kunde varit där i flera timmar och kollat på knappar tror jag.

Detta blev hur som helst resultatetDet finns ju tusentals av knappar och varianter, men jag tycker det charmiga är att man faktiskt ser att det är knappar. De stora röda är nog egentligen lite stora
Fin duk också va :) Från mamma när hon var i Estland för länge sen (väl?)

2 kommentarer:

Kristin sa...

Så fina dom var:) Du är jätteduktig:)

Anonym sa...

Vad fiint! Det måste jag testa någon gång! Guud, man har så många projekt man vill göra, när ska det bli av??? ;)

Kram!!