söndag, september 14, 2008

Trevligt deluxe

I helgen har jag haft besök av en Fröken Insjön.
Vi roade oss under gårdagskvällen med att gå på opera. På Oslo Konserthus såg vi La Bohéme, som är en del av operaveckan som visst gått av stapeln i Oslo denna vecka.
Det var inte äkta opera med totalt sceneri och kläder, men ändock La Bohéme

Imponerande! Första gången för mig, men det var riktigt bra.
Sen råkar Fröken Insjön känna en av sångerskorna - Katharina Frogner Kockum, vilket gjorde det ännu lite roligare. Hon var dessutom lysande

4 kommentarer:

Anonym sa...

tack för i lördags , trevligt att träffas. vi kom hem i alla fall, fast bilen hackade bra sista 35 milen till falun. sedan hade jag 7 mil till. hemma ca 01,15 o så opp o jobba igen 05,45

Evesie sa...

Jaså du hittade hit ja! Inte illa. Ja det var bra i lördags! Tur ni kom hem till slut =) Men det är ju en bit som du säger.. och klockan tickar på!

Anonym sa...

ja inte för att jag vill göra dig besviken. men det var inte din sida jag letade men när jag fann det var det ju en ren bonus för min del. mvh wesslan

Anonym sa...

tack för världens roligaste helg! Och ja, visst var operan fantastisk?! Inte illa att få gå backstage heller :) Jag och Karin vill gärna komma någon helg i november, är det ok?