tisdag, augusti 26, 2008

Mat-Eva

Idag blir det Enchiladas med supersmarrig Gukka till. Guacamole alltså


Började med Gukkan. Och DÅ!



Åkte Magic Bullet fram. Vilken fantastisk maskin va.
Tar inte mer plats en en kaffekopp i köket
Ingenting tar mer än 10 sekunder!
Gör alltifrån smoothies, kaffedrinkar och vispad grädde, till smarriga såser, röror. Du kan också riva kanel och ost.
Eller hacka lök!
Magic Bullet - ett måste i köket



Wroom i 10 sekunder så har man en Gukka




Las Enchiladas

Smaklig måltid Mat-Eva

4 kommentarer:

Anonym sa...

Smarrebarre mat, på en tisdag, gourmetEva! Men jag håller med mat är viktigt, jag är så skröens snål/ekonomisk vad det gäller allt annat men käk måste man prioritera.
Läst nå mejl på sistone ra? Är nyfniken på om det kan bli nån happening framöver. Magic bullet verkar vara en sann vän i köket är det en Clasprodukt måntro?

Evesie sa...

Nej, det är en TV-shop-pryl =) Fast min är köpt via Ellos för max hälften av TV-shop-priset. Skröans snål jag också vettu =)

Kristin sa...

mmmm mums! Jeg vil ha en sånn magic bullet;)

Anonym sa...

Jag vill oxå ha en magic bullet... //Charles