tisdag, augusti 19, 2008

Fotografier

2.5 veckor i Dalom
Både jobb och semester har det blivit

Lite bilder från veckorna


Snickar och skaparverkstad hos Familjen F. Vi målade och täljde fina blompinnar. Riktigt trevligt och kul



Jag och J tog en tur till deras urgulliga sommarställe ute i skogen. Åt god sallad, jordgubbar och godis och tittade på kort och pratade. Mysigt!



Vi fick vara skapande i Insjön också. Ni ser mitt misstag va.. Varför spara? För att det är så fint med dalahästar! Snart nångång är jag mogen att kasta den.



I Rättvik blev det rodel också. För första gången. Bara ett åk tyvärr, men nästa gång blir det mer fart i kurvorna



Lookie lookie. Bordet och mattan smälte in perfa!
Och så fick jag en fin blomma av den härliga gruppen i Insjön. Dessutom ser ni en egenvirkad grytlapp och ett gulligt kort jag fick av fru D!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad superfint det blev med bordet och mattan!!!! Jättebra!

KRam!