tisdag, juni 10, 2008

Ålrajt

OK det tar 10 minuter att gå till hållplatsen. 31 minuters färdtid får jag klara! Har redan börjat vänja mig faktiskt


Om du tycker om serien Sex and the city så kommer ni tycka om filmen med samma titel. Som ett långt avsnitt helt enkelt och filmen kommer förmodligen vara precis så som du önskar att den ska vara om du är ett fan av de 4 NY-brudarna


Jag har en stor tom lila vägg i mitt sovrum. Det blir fjuttigt att bara sätta upp ett par mindre tavlor där, vilket är det jag har för tillfället. Hon som bodde här innan hade en megaspegel på väggen vilket var väldigt fint. Det ska nog inte jag ha, men vad ska jag ha?!
Någon som har ett förslag, bra som dåligt, kreativt som icke kreativt, coolt som töntigt.


Voima olkoon kansasi

1 kommentar:

Anonym sa...

Måla en egen tavla!! Köp en stooor duk på CO och måla själv! Leta efter ett motiv först, det brukar hjälpa, blommor, natur, saker, hitta-på-motiv, vad som helst. Det blir personligt och roligt och fint!