söndag, juni 22, 2008

In or out


Mode är spännande
Men jag undrar vem som tycker att såna här Blues Brother-briller egentligen är snygga. På riktigt.

Samma sak som att vem tyckte faktiskt att det var en bra idé att börja med axelvaddar?


Det allra sjukaste är att man vänjer sig och oftast till slut tycker på riktigt att det är snyggt.

Kanske är det som snus och cigaretter. Jag skulle vilja dra till med egengissad statistik på att cirka 98% INTE tyckte att snusen eller cigaretten smakade bra första gången. Sen vänjer man sig
Och det skulle jag vilja påstå har med karaktär att göra

Så dom som faller för modet - oavsett om det är efter 1 vecka eller efter 1 år, har alltså också dålig karaktär??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Noen liker brillene sine så godt at de går med dem selv om det ikke er sol og skal helst ha dem på seg når de er inne på bussen og på kjøpesenteret også!! Hva er vitsen med å se ut som en jævla mygg når du sitter på bussen??? Skal begynne å ta med meg myggspray!! Så det så!

Anonym sa...

Min pappa skulle nog mer än gärna vilja ha såna brillor. Jag håller med om att man faller för modet tillslut. det brukar jag göra. Jag brukar alltid lova mig själv för att aldrig införskaffa dessa hemska och fula modekläder (ta typ foppatofflor som exempel), men tillslut har jag själv på mig sådant i alla fall. Jag skäms, jag skäms, jag skäms! Eller så har jag kanske härdats mot dessa hemska och fula saker...