söndag, juni 08, 2008

Detta med tid

Tidigare tog det mig 10 min att gå till jobbet hemifrån
Nu tar det mig 15 min att gå till hållplatsen varifrån kollektivtrafiken ska transportera mig i 19 min innan jag är framme vid hållplatsen närmast jobbet. Därifrån går jag ca 2 min.

Summa summarum kan ni räkna ut själva
Och jag som kan bli stressad av att till mataffären, för det är så långtråkigt, så jag kan hellre jogga för att det ska gå fortare.

Det jag vill säga är att just nu är det STRESS att bo långt bort från där saker händer. Men jag ska nog vänja mig allt, visst. Men just nu är det stress.

Dessutom är det hett och svettigt


Det borde vara klag nog för resten av månaden enligt statistiken

Go natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Og jeg bruker 2 min til jobb, 1 min til sats og 3 minutter til ishallen og kiwi:) Og det er varmt og livet er herlig:) hihihi

Anonym sa...

Dra nytta av tiden istället då, sticka, läs en bok, eller, jag vet att det här låter helt galet i dina öron men, gör INGENTING (den du!), slappa, tänk på ditt och datt, du har ju inte mycket annat val än att sitta på bussen liksom. Varför jäkta? Kram!!

Yngve sa...

ja livet er hardt! Kjøp deg sykkel, så får du litt mosjon på veien da vettø ;)
Hvor er det du bor nå forresten? Kikka på utsikten men klarte ikke helt å plassere det.. Ekeberg? Eller er jeg helt på jordet?