onsdag, maj 21, 2008

Nice.... supernice

Idag har jag sett min förhoppningsvis blivande lägenhet

Utsikten var supernice
Väggarna var supernice
Köket var supernice
Badrummet var supernice
Hela planlösningen var supernice
Balkongen var supernice
Läget var supernice
Hon som bodde där var supernice.

Och snart kan jag förhoppningsvis också börja träna lite.. eftersom jag skjutit upp det cirka jättelänge nu. När jag flyttar dit, där det är skog - DÅ ska jag börja löpa!
Well. Det dröjer förhoppningsvis inte länge nu.

Ni är välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att den berkar så perfekt! Lova att höra av dig så fort du vet säkert om den blir din eller inte! Ser verkligen jättemycket fram emot att få hälsa på! Förresten, bodde det en snygg, norsk kille i din ålder, med en snygg, norsk lillebror i min ålder där bredvid? ;)