lördag, april 26, 2008

Hjältinna?

Amy Winehouse har utsetts till den ultimata hjältinnan av engelska ungdomar.
Jag har många åsikter om det, med tanke på vad man hört om hennes bravader. Men eftersom jag själv påstår att man inte ska lita på vad tidningarna skriver, så låter jag bli att skriva emot mig själv :)


Vedhögen minskar, men nu är vedskjulet fullt! Men det ordnar BOS.


* * *

Sixten är laddad inför avfärd imårrn. Spännande blir det!


* * *


Jag har fått (nja inte fått kanske) mig nya glasögon! Himmel och pannkaka så härligt. Nu vill jag knappt ha linserna i. För de torrar ihop sig och så ser jag sämre med dom.


* * *

Ikväll blir det utemat. Mysigt!



So long

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med Oslofärden! Det blir tomt utan dig igen, man fick ju knappt njuta alls av att ha dig som kommunkompis... Är Sixten frisk nu förresten?

Anonym sa...

haha...måste ju vara årets skämt att hon skulle vara en hjältinna:)

kramar