onsdag, december 26, 2007

Ny tid nya möjligheter

Bloggen är ny eller åtminstone uppdaterad till verkligheten.
Nu är jag inte längre Eve of Sweden in Norway som ni ser, utan bara en svensk helt enkelt.


Tonnie Byler är helt fantastiskt bra!
Många vet kanske om att jag faktiskt har haft ett band med Bonnie. Inte illa

Nu har jag dessutom en LP! Höhö. Eller - det har jag haft länge, men jag kan äntligen lyssna på den.
Hon har tidigare hängt som dekoration på mitt rum i Norge, som ni ser



Faster than the speed of night, It's a jungle out there, Total eclipse of the heart, Straight from the heart. Det är inte mycket som slår det!
Inte när det dessutom är rassel och sprak i bakgrunden, och man kan inte dansa för häftigt för då hackar det.



I mellandagarna ska jag försöka styra upp ett och annat inför resan. Försäkringar, att bli svensk och andra förnödenheter


Goa mellandagar till er!

Inga kommentarer: