söndag, december 02, 2007

Galen?

Jag känner 3 personer som jag vet pratar för sig själv emellanåt. Sen kan det ju finnas dom som inte erkänner det :) Det är ju bland det roligast som finns!
Men det tycker jag ju eftersom jag känner de här personerna. Skulle man stöta på nån som pratar med sig själv på stan så antar man ju att han eller hon är smått galen. Tyvärr
För dom är ju kanske lika festliga som de 3 personer som jag känner

Nåt annat jag tycker är härligt är folk som visslar för sig själva när de är ute och går. För det låter så glatt och trevligt. Sjunga blir kanske på gränsen - men vi borde helt klart vissla oftare. Det är fint och musik gör en glad


Igår såg vi den norska filmen Tatt av kvinnen, som är baserad på Erlend Lou's bok. Den var bra! Mannen i filmen var en extremt tröttsamt tofflig vekling



Dagens aktivitet har varit en promenad till Kristin, och snart blir det Guitar Hero


Dagens norska ord:
Siktet = anhållen/häktad


//Eve

Inga kommentarer: