lördag, december 08, 2007

Det närmar sig

flytt.....
jag ska totalsatsa på att inte ta med mig för mycket saker hem härifrån. Jag ska överväga varenda pryl om jag faktiskt verkligen behöver den
Det finns ju kanske andra som vill ha istället?


Ikväll sker det! Du store Alpakka, har jeg kommet feil?
Förhoppningsvis känner alla att det har kommit fel!

Och inte minst så är det julkonsert med kören. Jag kommer ha mitt afrokrull då.. (inför alpakka-festen). Hoppas de inte tycker jag är oseriös eller så. Men det skulle ju kunna vara så att jag är en afrikansk albino


Dagens norska ord:
Musesyken = musarm
Det kom in en man och frågade om vi hade något som hjälpte mot musesyken. Någon slags handske eller så. What?!?! tänkte jag.. är det någon influensa eller? Och varför skulle vi ha något sådant isåfall? Som tur var förstod min kollega vad det gällde


EMS

Inga kommentarer: