lördag, december 29, 2007

BanARN


I biljettluckan på bio Visir

- 3 biljetter tack
- Ska du ligga?



Han fick uppreda det 3 gånger, och far fick lov att förklara vad han menade innan jag hade släppt den första tanken jag fick, och insett vad han faktiskt skämtade om
Och det var ju ett riktigt kul skämt!


Nu är man ju tvungen att gå på bio och se film igen
Kanske ska försöka hinna igenom bok 2 och 3 innan den andra filmen kommer
Det är Arn jag pratar om. Jag har läst (nästan hela) bok nummer 1 nämligen


Go kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hola! Nu är jag tillbaka i Örebro och ska fira nyåret här. mitt hem-nummer är 019-33 26 26 om du hinner slå en pling. Jag ska iväg i ef.m på nyårs-festligheter, men ligger väl hemma bakis imorgon. Sen drar jag senare i veckan till Ludvika. Du åker på tors va?? NOTT GYTT År!! Kramen fr Lissmyr!