torsdag, november 15, 2007

Dag Finn

Dag Finn hängde på min vägg när jag var yngre
Beverly Hills var den bästa serien ever när jag gick på högstadiet
Jag var kär i MacGyver när jag var liten
Att chatta på mIRC var den eviga sysselsättningen på högstadiet
Gunde Svan skulle jag gift mig med om han inte redan var upptagen
Jag längtade till jul halva året och till födelsedagen andra halvåret

Beverly Hills är faktiskt en förfärligt dålig serie egentligen
Dag Finn är INTE snygg
mIRC har bytts ut mot MSN... inte så mycket bättre kanske
MacGyver är jag inte längre kär i
Nu går alla halvår alldeles för fort
Men hade Gunde Svan varit ledig hade jag gift mig med honom


Dagens norska ord:
Kinnskjegg = polisonger



EMS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu måste du ändå ha tappat förståndet! Beverly Hills är tidernas bästa serie! Jag kollar på det nästan varje morgon innan jag går till jobbet, sjukt bra! Man gar ju liksom växt upp med de rollfigurerna! Skärp dig! :)

Evesie sa...

Nej - jag har inte tappat förståndet. Jag tittar såklart också på det fortfarande, för serien har ju ett sentimentalt och nostalgiskt värde. Men om du faktiskt tänker på det - så är det en ganska hopplöst töntig serie :)

Anonym sa...

Absolut inte... tänk så mycket man kan lära från den serien! Kanske inte nu, men när man var lite yngre.... Toppklass helt klart!