fredag, oktober 12, 2007

Avskedsångest

Nu är det faktiskt mindre än en vecka kvar till öppning. Och 9 dagar tills projektgruppen skiljs åt. Det är faktiskt tråkigt att tänka på med tanke på hur grymt kul vi har haft det.
Och ingen kommer förstå alla roliga interna skämt när man kommer tillbaka.

Idag var vi ute och åt på restaurant. Jag åt en grymt god lamm-karré. Mmmmmmumma

Och igår såg vi ytterligare en ap-kass film. Den hette "Black sheep" och handlade om klonade får som var galna och attackerade människor. Och alla människor som blev bitna av de här galna fåren blev också förvandlade till människo-ätande får. Det enda som kunde rädda dom var ett motgift. I en scen kör ett av fåren en bil.
Ni hör ju själva!

Jag har alltså lyckats se 2 urusla filmer under den här tiden. Plus ett par andra jag kunde låtit bli att ödsla mitt värdefulla liv på.

Så min konklusion är att man egentligen inte borde titta på film - det finns så mycket annat vettigare man kan göra. Som till exempel läsa en bok, sticka en mössa, stå på händer, gå en promenad, spela bingo, filma roliga saker (men då får man ju inte titta på det sen), spela spel, brottas, kasta boll eller kanske bygga ett sandslott


Dagens norska ord:
Lisser = skosnören

//EMS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg MÅ jo bare se den filmen!! Sauer jo!! :D


Stine:)

Erik sa...

Åt du lammkarré före eller efter du hade sett black sheep? Låter som att ni hade får tema.