onsdag, juli 18, 2007

Oduglig

Och äntligen så har kollektivet återigen fått sig en fungerande router! Herre min hatt kan man säga. Det var på tiden =)
Stine var helt till sig
Dessutom är vi fullt hus här nu. Det var då längesen
Dock är jag ganska oduglig som inte fick det att fungera med routern. Inte med lösenord iaf. Och så lyckades jag inte ens komma en bråkdel med uppsättandet av ny dusch-slangs-stång-inklusive-duschslang. Jag fick den ur kartongen, that's it. Typiskt alltså. Och Yngve fixar som vanligt allt. Tur det iaf :)

Imårrn hoppas jag att det blir en cykeltur!!! Vore riktigt gött att komma ut från stan lite. En dalkulla som jag börjar lessna lite på storstadslivet.

Borde börja packa ihop mig lite inför semestern som kommer snart - om 2 dagar! Kan nog vara bra att tänka till lite där..

Dagens norska ord:
Ferie = semester

Över och ut

1 kommentar:

Anonym sa...

har ju inte läst din blogg på jääääätte länge så ja tänkte att jag gör en sammanfattande kommentar här för annars kommer du ju inte se alla... Ebba & Didrik kan vara det bästa som har visats på tv nånsin!! "Didrik, det luktar räv i ditt rum"
Killen från framskrittspartiet verkar vara ungefär lika smart som moderaten som sa för nåra år sen att sthlmare är smartare än lantisar.. blir väldigt avis på dig om du åker till kina på OS!
Väldigt fina bilder från midsommar! gillar första å sista bilden bäst! du ser ut som den onda dockan i onda dockan filmerna, anna ser rädd ut och johan ser JÄÄÄÄÄÄTTE glad ut. men det va en bra bild mena jag.
Sist men inte minst är jag super imponerad av att du har sytt klänningen helst själv! kämpesnyggt!!!!!!!