fredag, mars 16, 2007

Utmanad

Elit har utmanat mig så då måste jag anta den utmaningen. Det går ut på att jag ska skriva 6 saker om mig själv.
Här är spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Ni har ju läst om min anti-bakfylla-drink med råa ägg och mjölk. Faktum är att jag tycker att det är hur gott som helst med råa ägg. Det började med att jag fick för mig att äta upp det som blev över av ägg och ströbröd nån gång hemma, när vi hade panerat fisk eller något liknande. Så först gjorde jag ägg och ströbröd-blandningar, men sen övergick jag till att bara äta råa ägg :) En riktig sumobrottare alltså.

2. Jag är grym på att stå på händer!

3. Nästan den enda mat jag inte äter är fiskbullar.

4. Som liten var jag envisare än envisast och fick raseriutbrott om jag inte fick göra "allt själv" eller fick som jag ville. Folk trodde nog titt som tätt att jag blev slagen :) Men icke

5. Sällskapsspel och lekar är bland det roligaste som finns tycker jag, skulle kunna hålla på i evigheter.

6. Jag vann den prestigefulla skönhetstävlingen "Fröken 4-5A" när jag gick i femman :)


De jag utmanar är:
Pedo
Mrzorro
Fisoa
Johan


Fredagskvällen blir lugn och skön.
Jag har storstädat rummet och möblerat om!! Nu blev det ännu mer plats :)


Dagens norska ord:
Torden = åska
Det tordner är alltså det åskar

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser att jag blivit utmanad.. ska anta utmaningen så snart jag har tid att skriva i min blogg!!