fredag, december 15, 2006

Klantskalle

Så dum jag är. Jag har ju gått omkring och velat gå på någon julkonsert hela december.. fast inte riktigt gjort slag i saken. Och nu har det ju redan varit en massa!!!! Och dessutom var det Lucia-konsert i svenska kyrkan här i Oslo igår. Inte så konstigt, men kunde jag inte fatta det?! Men det är en konsert med Oslo gospel choir nästa torsdag. Men när jag sökte på om det fanns 2 biljetter så fanns det inte.. men 1 biljett fanns det =) Så jag får kanske gå själv... hehe Om det nu blir så. Det hade varit grymt!

Ja, och så är det återigen tenta imårrn då. Inga höga förväntningar den här gången heller.. snyft
jag börjar inse att det kanske rent utav är pinsamt att jag ska bli spansklärare fast jag är rätt kass på spanska. Det går inte ihop liksom. Men jag får helt enkelt flytta till Spanien för en tid och lära mig ordentligt. För jag vill verkligen lära mig det ordentligt...

Nu ska jag sussa kudden och vakna med en massa extra spanska-kunskaper som jag fått i drömmarna!!!

Dagens norska ord (igen då):
Politi = polis


Tjaba tjena hallå

1 kommentar:

JOHAN sa...

Hallå däruppe i norr! Nej Eva .. jag har ingen snus under läppen..:) Däremot så ser det allti, på nåt konstigt sätt, ut som att jag har det när jag fastnar på bild..framförallt profilbilder!:) ett konstigt optiskt fenomen som vetenskapsmännen inte lyckats förklara!:)