onsdag, december 13, 2006

Julen nærmar sig

Alla förberedelser inför julen är nog klara vill jag tro! Inte illa. I och för sig har jag inte behövt förbereda så mycket, men ändock.

Träning igår med nya klubban - den var grym! Har alltid bara spelat med träklubba innan och varit lite skeptisk till "såna dár andra hårda konstiga klubbor" =) Men den var som sagt hel-bra.

På lördag kommer det fin-besök från Leksand. Fast inte från Leksand nu, utan från utanför Trondheim. Det är iofs inte besök till mig, men jag drabbas ju gladeligen! =) Blir nog kanske en stadsvända på lördagen? Vore trevligt.

Jag är lite trött om dagarna.. fast det kan ju bero på att jag inte sover så länge på nätterna.. iallafall inte de senaste nätterna. Men imårrn börjar jag sent, så då ska jag minsann få sova till.... iallafall 10!! wow...


Jag skulle vilja ha en walkie-talkie. Fast jag vet inte när jag ska använda den, men Stine som bor här, har använt en när hon varit ut på fest med en kompis. Tänk så kul!!!


Dagens norska ord:
Yndlings-... = favorit/älsklings-... som "Min yndlingskølle" Min favoritklubba.


God kväll!

Inga kommentarer: