fredag, oktober 27, 2006

Datanörd

Jag trodde jag hade glömt bort hur man gjorde en Power-point-presentation - och Erik sa ju dessutom att man måste vara datanörd med svart och rött hår för att klara det... Men icke!
Den som önskar ha en väldigt intressant och kulinarisk presentation om spanskan i Puerto Rico, kan bara säga till så mailar jag den.

Snurrig dag idag på jobbet. Är lite svårt när man inte vet allt som ska göras.. men man får väl bara försöka helt enkelt =)

Jobbar imårrn också, men som "vanligt"
sen ska vi ut och äta med jobbet, och sen blir det till å sova!!!

Nu ska jag unna mig lite tv-tittande och "Nötte"-ätande.

Vi såg "UNO" förresten häromdagen. Sa jag det? En norsk film iaf. Den var bra! Lite macho-film sådär, men ändå inte som alla andra. Fast slutet var lite störigt - men bra ändå. Well, se den om ni kommer över den =) Likaså "Buddy" är en norsk film vi sett som är hel-bra!


Dagens norska ord:
slem = elak/dum/taskig

HaDeBrA

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eva!
Jag har höstlov!
Bara njuter av att veta att det är 9 da´r som jag ska göra andra roliga saker på.Börjar lördag morgon med att sega mig igång. Har varit till graven och satt dit gravlyktan (innan frosten blir för djup och hård). Vackert på kyrkogården idag, sol några gula löv kvar på träden. 2 plusgrader.Far , farfar och Johan är på efterjakt.
Jag vill gärna ha din powerpointpresentation!
VISA-KORT ÄR BRA men jag har erfarenhet från förra helgen då jag var och shoppade i Borlänge med Zenita att slantarna tar fort slut!Det räckte till en ny kavaj( småsvagrutig i svag rosa nyans med prickinslag av många färger. Snygg mjuk skärning på slagen), snygga bruna byxor och en näpen handväska i mörkrött till blev det i alla fall. Det blir snyggt när vi ska till Florens hoppas jag.För att göra pinan så kort som möjligt ska jag ta och gå upp nu och få dammsugningen gjord. Hybelkaninerna kommer att bli förskräkta!
KRAM från mamma