söndag, september 10, 2006

KUL helg!

En liten sammanfattning från helgen:

Johanna kom med bussen ca 21.30 och vi gick hem och lämnade hennes grejer, för att sedan gå till lönningspils på nåt ställe som hette kanske "Dattern i hagen". Det var väldans trevligt! Kul att träffa kollegor utanför jobbet - det är ett gott gäng allihopa, så det är kul!

På lördagen gick vi stan och strosade, kollade lite kring slottet och satt nere vid Aker brygge och åt glass i solen!! det var dejlig :)
Sen gick vi hemåt och började laga mat, och sen var det "vorspill" (förfest) hos oss. kul kul
vi fortsatte sen ut på Elmstreet, där nåt band spelade.. men det blev lite susigt för johanna, så vi började dra oss hemoåt. Sen stöter vi på en tjej, som tyckte vi verkade kul att prata med, så vi hängde på henne lite, :)
Till slut kom vi iaf hem... och dagens söndag är väl som söndagar kanske ofta är! Vi var i botaniska trädgården och solade lite, skönt!

SÅ inga större skandaler än så tyvärr :)
men lite av en skandal var att, när jag skulle kolla på korten från förfesten vi hade här, så var hela minneskortet tomt!!!!!!! helmysko. antingen är det nåt vajsing med kameran, eller så har nån raderat alla bilder - och det verkar ju hel-korkat!! Det kan man ju inte göra.. jag får se om det händer igen.

dessutom kan jag inte kolla på hockeyträningen i veckan som jag tänkt mig, för jag jobbar ju sent! drit också, tänkte inte på det.

snart får vi det nymålat och fint i badrummet också! jiho

jag glömde dagens norska ord i fredags! skandal
jag får ta två nu

Fredagens norska ord:
kino = bio

Dagens norska ord:
stövsuger = dammsugare

inte så festliga ord, men minnet över roliga norska ord sviker lite idag
LINA: jag ska ta reda på ditt ord snart, så att det hamnar här på dagens ord!

nu ska vi spela minigolf!

chipp-hej så länge

1 kommentar:

Evesie sa...

Oh jä, då måste jag kolla in din blogg också! Hoppas din vecka blir hel-najs också. KRAM