onsdag, september 13, 2006

Klant-arse

Det är jag det...
ca en minut innan jag skulle sluta tänkte jag göra en heroisk (iallafall nästan) insats och skriva ut en liten prislapp som skulle sitta ovanför en vara, för den saknade nämligen prislapp på hyllkanten. Jag har inte gjort det så många gånger, men jag skulle försöka iaf. Det blev ett enter-tryck för mycket och jag lyckades skriva ut en lapp till varje vara i hela sortimentet!!!!!
Det är ca... 16 000 lappar. Smart?? NEJ jobbigt pinsamt?? JAAA precis när man ska gå också. Den gick inte att stoppa heller
och ni som skrattar - det var inte kul!!! fast jo, det var det ju, men det gick att lossa lite på aparaten så att den inte skrev ut iaf, men den står och matar - vem vet hur länge?!
Kanske skönt att man är ledig tre dagar nu :)

Drit också

Dagens norska ord har jag redan skrivit,
så ett litet extra norskt ord blir
DRIT = skit

So long, ses väl med några av er kanske i helgen,
Glada hälsningar :)

Inga kommentarer: