måndag, september 18, 2006

Filbröd

Ja nu har jag precis satt in två filbröd i ugnen! Duktigt värre.
Men det var inte helt självklart lätt att hitta bikarbonat och grahamsmjöl i de norska mjöl-hyllorna! Jag chansade på mjölet - och lyckadeS! rätt grymt

Idag när jag åt lunch på jobbet kom det svävande en lift utanför fönstret med en fönsterputsare. Sånt trodde jag bara hände i reklamer och filmer :)

Hemfärden igår gick bra.
Hade en hockeytrunk som vägde mer än vad den borde bara. men det gick fint!
Men nu har jag en liten mini-stereo iallafall!
Bonny Tyler har redan hunnit snurra ett varv på spelaren :) men det var en CD denna gången, inte ett band :)

Ja just ja, jag råkade tacka ja till att spela innebandy imårrn med laget de har på jobbet. De spelar i en slags företags-serie, som finns i kanske 5 divisioner, och vi spelar i fyran tror jag. Lagom :)
Lite nervöst, jag vill ju aldrig vara sämst, men risken är ju rätt övervägande att jag kommer vara det, men kul att göra nåt iaf och röra på sig framförallt!!!

Och som sagt så är trunken här nu, så nu blir det hockeyspelande! KUL
Hel-kul att det verkar gå lysnade för HAIKen också! Många nya envisa rackare. det är ju toppen.

OVE and out

1 kommentar:

Martin sa...

Ove and out!!! Genialiskt!

Ordvitsar uppskattas alltid!